FANDOM

Gou Matsuoka
Gou Matsuoka
Kanji 松岡 江
Rōmaji Matsuoka Gō
Znany/a także jako Kou (Kō)
Informacje
Płeć Kobieta
Urodziny Grudzień
Wiek 16
Wzrost 160 cm
Status zawodowy
Zawód Uczennica 1. klasy liceum
Przynależność Liceum Iwatobi
Szkoła Podstawowa Sano (dawniej)
Klub Pływacki
Sprawowana funkcja Menedżer
Status personalny
Krewni Toraichi Matsuoka (ojciec, martwy)
Rin Matsuoka (brat)
Kyou Matsuoka (babcia)
Debiut
Anime Odcinek 1
Powieść Rozdział 6
Aktorzy głosowi
Japoński Akeno Watanabe

Gou Matsuoka (松岡 江 Matsuoka Gō) jest młodszą siostrą Rina. Jest uczennicą pierwszej klasy liceum i menedżerem klubu pływaków w liceum.

Wygląd Edytuj

Gou

Gou jest dziewczyną o drobnej posturze oraz długich, bordowych włosach, związanych najczęściej w luźny kucyk z tyłu głowy. Ma jasną skórę i czerwone oczy. Najczęściej ubrana w klasyczny mundurek liceum Iwatobi.

Jej codzienny mundurek składa się z jasno brązowej spódniczki, białej koszuli z czerwoną muchą, ciemno szarej marynarki o długich rękawach, granatowych podkolanówek i czarnych bucików. Wiosną nosi natomiast wiosenny mundurek - prawie czarna spódniczka, biała koszula z ciemno szarym kołnierzem, czerwona muszka w białe kropki, jasno szara kamizelka, białe skarpetki oraz różowe buty.

Osobowość Edytuj

Gou ma "luźny" i orzeźwiający charakter, który widać podczas rozmów z nią. Jednak, mimo jej przyjaznego charakteru, może się bardzo zdenerwować, jeśli ktoś mówi na nią "Gou", gdyż jest to męskie imię. Woli, kiedy zwraca się do niej "Kou" i zawsze stara się poprawiać wszystkich, którzy mówią na nią inaczej. Nagisa mówi do niej "Gou", jednak ta stale stara się go poprawiać z czego wynikają lekkie nieporozumienia. 

Gou bardzo troszczy się o swojego starszego brata - Rina. Z tego powodu została menadżerką w drużynie pływackiej Iwatobi; aby spróbować sprowadzić Rina z powrotem do jego starych przyjaciół. 

Jako menadżer, Gou może być stanowcza kiedy jest to potrzebne, ale okazuje również wsparcie dla całej drużyny. Jest ona zadziwiająco skuteczna, jako trenerka drużyny pływackiej. Gou ma tendencję do czerwienienia się i ekscytowania, kiedy widzi umięśnione, męskie ciało. 

Historia Edytuj

Relacje Edytuj

Rin Matsuoka Edytuj

Rin jest jej starszym bratem przez co dobrze się dogadują.

Nagisa Hazuki Edytuj

Haruka Nanase Edytuj

Przypisy Edytuj

Nawigacja Edytuj

Ciekawostka Edytuj

  • Go ma obsesję na punkcie mięśni i za każdym razem kiedy je widzi ekscytuje się.
  • Go nosi męskie imię.