FANDOM

Rin Matsuoka
Whynot-free-07-b8ac076f-mkv snapshot 18-17 2013-12-13 23-33-55
Kanji 松岡 凛
Rōmaji Matsuoka Rin
Informacje
Płeć Mężczyzna
Znak zodiaku gej
Urodziny 2 lutego
Wiek 12 (High☆Speed!)
17 (Free!)
Wzrost 145 cm (High☆Speed!)
177 cm (Free!)
Waga 39 kg (High☆Speed!)
68 kg (Free!)
Status zawodowy
Zawód Uczeń 3. roku w Akademii Samezuka
Przynależność Szkoła podstawowa Sano (były)
Szkoła podstawowa Iwatobi (były)
Klub Pływacki Iwatobi (dawny)
Academia Samezuka
Styl pływania Styl dowolny (freestyle)
Styl motylkowy
Status personalny
Krewni Ojciec (nie żyje)
Gou Matsuoka (siostra)
Debiut
Anime Odcinek 1. "Spotkanie na starcie!"
Powieść Rozdział 1. powieści "High☆Speed!"
Aktorzy głosowi
Japoński Mamoru Miyano
Akeno Watanabe (jako dziecko)

Słowem wstępu. Rin jest własnością Haruki, nie tykać.

Rin Matsuoka (松岡 凛, Matsuoka Rin) jest jednym z głównych bohaterów anime Free! i powieści High☆Speed!. Pływa i uczy się w Akademii Samezuka i jest chłopakiem Haruki. Jego przyjacielem za czasów szkoły podstawowej był Sosuke Yamazaki, jednak rozstali się, gdy Rin przepisał się do innej szkoły.

Wygląd Edytuj

Rin jest dość wysokim, jak na japońskie standary, umięśnionym chłopakiem. Jego włosy są malinowe. Zwykle ironicznie lub złośliwie się uśmiecha. Nosi długie kąpielówki z czerwonymi paskami, lub biały mundurek swojej szkoły. 

Osobowość Edytuj

Pewny swoich wybitnych umiejętności, zawsze stara się utrzymać fason. Nienawidzi przegrywać, być słabszym czy gorszym. Choć zawsze gra zimnego to jego pojedyncze słabości dają nam obraz tego, że Rin tak naprawdę tęskni za pływaniem ze starymi przyjaciółmi i nadal się o nich martwi. Jego marzeniem jest pływać na olimpiadach, co robi na cześć swojego świętej pamięci ojca. Nie potrafi zrozumieć, że pływanie daje niektórym szczęście, zabawę czy wolność. Oschły, nawet gdy ktoś jest dla niego wyjątkowo dobry.

Historia Edytuj

Jego ojciec był pływakiem, jednak zginął na morzu, nie mogąc spełnić swych ambicji o wygraniu mistrzostw świata. Syn postanowił zrobić to za niego i dlatego ze wszystkich sił stara się być najlepszy. Kiedy w podstawówce Haruka pokonał go w wyścigu, postanowił zmienić coś w swoim życiu, by w końcu osiągnąć swój cel. Wyjechał więc do Australii na stypendium, by dalej ćwiczyć pływanie. Fabuła "Free!" zaczyna się, kiedy wraca do Japonii i dołącza do klubu pływackiego Akademii Samezuka. Wtedy po raz pierwszy od długiego czasu spotyka swoich dawnych przyjaciół.

Fabuła Edytuj

Relacje Edytuj

Haruka Nanase Edytuj

Dawniej najlepszy przyjaciel, ale po przegranej walce w dzieciństwie, Rin traktuje go jak wroga. Haruka nie widzi tego tak samo i wygląda jakby nie był pewny dlaczego Rin uznaje go za rywala. Chłopakom bardzo zależało na uczciwej walce między nimi. Czasami Rin zdaje się wciąż martwić o dawnego przyjaciela, nie potrafi jednak pojąć jego punktu widzenia na pływanie. Kocha Rina. Jest jego chłopakiem. 

Główny art.: Haruka Nanase

Makoto Tachibana Edytuj

Główny art.: Makoto Tachibana

Nagisa Hazuki Edytuj

Główny art.: Nagisa Hazuki

Gou Matsuoka Edytuj

Siostra Rina. Długo nie mieli wspólnego kontaktu, gdy ten wyjechał do Australii, a i teraz, gdy są w innych szkołach, a Rin mieszka w akademiku nie są ze sobą wystarczająco blisko. Nie przeszkadza to jednak w tym, by Gou strasznie kochała brata, który mocno się o nią troszczy. Czasami nawet za bardzo. Dziewczynie zależy, by Haruka i brat znów mogli pływać razem.

Główny art.: Gou Matsuoka

Aiichiro NitoriEdytuj

Główny art.: Aiichiro Nitori

Przyjaciel, z którym Rin mieszka w pokoju. Nitori ciągle woła do niego "Senpai", przez co trochę go denerwuje. Ogólnie Rin denerwuje się, gdy chłopak wypytuje go o dawne czasy lub kontakty z Haruką. Jednego razu Nitori zwierzył się przyjacielowi, że jest zazdrosny. On nie może startować w konkurencjach, których chce, a Rin odrzuca je, choć ma duże szanse na wygraną. Matsuoka próbował go pocieszać.

Sosuke Yamazaki Edytuj

Główny art.: Sosuke Yamazaki

Sosuke jest najlepszym przyjacielem Rina. Chodził z nim do Szkoły Podstawowej Sano, i pływał z nim w Klubie Pływackim Sano. Rin musiał się z nim rozstać gdy wyjeżdżał do Austarlii. W drugim sezonie, obaj spotykają się znów, ponieważ Sosuke po przeprowadzce, przyjechał z Tokio i dołączył do Samezuki. Po długim czasie jednak bardzo dobrze się dogadują.

Ciekawostki Edytuj

  • Podobnie jak wszyscy członkowie szkolnego klubu pływackiego Liceum Iwatobi nosi żeńskie imię.
  • Jest typem osoby, która nie zaśnie bez swojej poduszki.
  • Najlepiej radzi sobie z matematyką, oraz angielskim, ale za to jest niezbyt dobry w literaturze. 
  • Lubi jeść mięso i ostre potrawy, ale nieszczególnie przepada za słodyczami. 

Cytaty Edytuj

,,Żadna ilość naturalnego talentu nie przebije ciężkiej pracy."

Przypisy Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki