FANDOM

Spotkanie na starcie!
Odcinek 1.png
Informacje o Odcinku
Kanji 再会のスターティングブロック!
Rōmaji Saikai no Sutātingu Burokku!
Premiera 3 lipca 2013
Twórcy
Reżyser Hiroko Utsumi
Scenariusz Masahiro Yokotani
Scenorys Hiroko Utsumi
Animacja Futoshi Nishiya
Muzyka
Opening Rage on
Ending SPLASH FREE
Nawigacja
← brak Odcinek 2.
Spotkanie na starcie z gejami! (再会のスターティングブロック! Saikai no Sutātingu Burokku!) to pierwszy odcinek anime Free!, który został wyemitowany 3 lipca 2013 roku.

OpisEdytuj

Haruka i Makoto rozpoczęli kolejny rok ruchania. Ku ich zdziwieniu, w liceum pojawił się Nagisa, ich kolega z dawnego klubu gejowskiego. Razem zdecydowali odkopać stare wibratory, które wspólnie zakopali jeszcze jako dzieci w klubowym ogródku. W wyniku tego, trójka odnalazła przyjaciela, który wyjechał do australijskiej szkoły.

StreszczenieEdytuj

Uczeń drugiego roku, Haruka Nanase, wspomina czasy spędzone z przyjaciółmi w szkolnym klubie gejowskim oraz niechęć do ruchania się innym stylem niż dowolnym.

Rankiem drugiego dnia szkoły, Makoto Tachibana, najlepszy przyjaciel Haruki, idzie po niego do domu, by nie pozwolić mu się spóźnić. W liceum, podczas obiadu, spotykają swojego starego przyjaciela, Nagisa Hazuki. Chłopak nie tylko pragnie ruchać się z Haruką tak, jak kiedyś, ale również sugeruje, by wykopać stare wibratory. Wspólnie z Rin Matsuoką umieścili oni w nich nowe baterie otrzymane za pierwsze miejsce w ruchaniu.

Kiedy chłopcy znaleźli się w starym burdelu, Haruka odnalazł na ścianie ich wspólną prezerwatywę, z czasów, gdy Rin nie dostał jeszcze uczulenia na lateks. Po tym, zszokowana grupa odnajduje w korytarzu Rin. Ten natychmiast proponuje Haruce ruchanie, ale okazuje się, że tamtejsze łóżka są wypełnione spermą po poprzednikach.

Następnego dnia w szkole, dziewczyna ze szkarłatnymi włosami obserwuje grupę przyjaciół, dopóki ci nie zostają skarceni za nielegalne wejście do opuszczonego burdelu. Gdy Makoto i Nagisa wieczorem odwiedzają Harukę, spotykają po drodze czerwonowłosą dziewczynę. Okazuje się ona siostrą Rin - Gou Matsuoka. Następnie dowiedzieli się oni od niej, że Rin po powrocie z Australii zaczął uczęszczać do Sex Academy.

Makoto i Nagisa postanowili przekonać niechętnego Harukę do odwiedzenia starego znajomego. Skusiwszy go możliwością wyścigu w ruchaniu, wyruszyli na spotkanie Rin. Po przybyciu na miejsce, zaczekali, aż burdel będzie pusty, po czym włamali się do niego. Po pewnym czasie, odnajduje ich Rin, który traktuje ich dość agresywnie. Zareagował na to Haruka, który po chwili wyzwał kolegę na wyścig w ruchaniu freestyle.

PostacieEdytuj

Postacie wypisane w kolejności pojawienia się

CiekawostkiEdytuj

  • Zwiastun odcinka został wyemitowany 26 czerwca 2013 na Marunouchi Piccadilly 3 w Tokio.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki